![](../_WebAppFiles/11494-31/_Public/65627cdb-0ffa-486f-8989-b35bc60e0323.jpg)
اگر در تراکنش های خود با این خطا مواجه شدید اصلا نگران نباشید . با انجام مراحل زیر این مشکل حل خواهد شد . توجه داشته باشید این آموزش برای کسانی هست که دستگاه آن ها روی سامانه پاسارگاد هست.
ابتدا دکمه منو زده و وارد قسمت منو شوید.
![](../_WebAppFiles/11494-31/_Public/6d74fdaf-e4dc-41cc-8178-1b829636409d.jpg)
در قسمت بعد گزینه ی فروشنده را انتخاب کرده
![](../_WebAppFiles/11494-31/_Public/389a3d02-16d6-4506-afd3-b27b3ffd82fe.jpg)
در این قسمت گزینه ترمینال را انتخاب کرده.
![](../_WebAppFiles/11494-31/_Public/912a0826-849d-44b6-9a81-e777b75e447c.jpg)
و در بخش بعدی بازنشانی رمز عبور را انتخاب کنید .
![](../_WebAppFiles/11494-31/_Public/ddfe5882-761d-49ca-93fc-d9d734a08388.jpg)
در این قسمت کد 1234 را برای بازنشانی رمز عبور وارد کرده و منتظر بمانید تا عملیات با موفقیت انجام شود.
![](../_WebAppFiles/11494-31/_Public/90dfdd2f-17d4-4772-b26f-9d58c108eb66.jpg)
با نمایش دادن " بازنشانی رمز ترمینال موفق " عملیات با موفقیت انجام شده است.
![](../_WebAppFiles/11494-31/_Public/97d346f8-77b9-4e62-ad82-8f14bcab4b9d.jpg)
در صورت برطرف نشدن مشکل دستگاه کارتخوان خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
شماره تماس واحد فنی : 09925176305