همراه بیمه نوین راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین ، این شرکت در راستای ارائه خدمات دیجیتال و دسترسی آسان بیمه گذاران و بیمه شدگان به اطلاعات بیمه ای ، اپلیکیشن اختصاصی خود با عنوان « همراه بیمه نوین » را راه اندازی کرد.

نرم افزار موبایل « همراه بیمه نوین » خدماتی مانند مشاهده و استعلام اطلاعات تمامی بیمه نامه های فعال و منقضی شده ، مبالغ حق بیمه و یا اقساط‌ پرداخت شده، مبالغ دریافتی ( خسارت‌های دریافت شده ، وام بیمه عمر و ... ) ، را در اختیار مشتریان قرار می دهد .

در « همراه بیمه نوین » زمان تمدید بیمه نامه ها به کاربران یادآوری می شود و جهت سهولت در صدور بیمه نامه بدنه خودرو ، امکان انجام بازدید اولیه اتومبیل در لحظه و به صورت آنلاین توسط شعب ، باجه ها و واحد های صدور منتخب فراهم شده است.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار می‌توان به امکان مشاهده آدرس و شماره تماس مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه نوین و ارائه مسیریابی مناسب در نقشه نرم افزار جهت دسترسی به این مراکز و نیز جستجوی آدرس و اطلاعات شعب و نمایندگان اشاره کرد.

مشتریان بیمه نوین می توانند اپلیکیشن « همراه بیمه نوین » را از فروشگاه های نرم افزار موبایل داخلی مانند « مایکت »، « اناردونی » و « سیب اپ » و یا به صورت مستقیم از سایت شرکت به نشانی www.novininsurance.com نصب کنند.

گفتنی است نسخه تحت وب این اپلیکیشن نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.